Van Moab via Capitol Reef naar Bryce

19 juli 2014 - Brice Canyon, Verenigde Staten

Na een goede nacht slapen zijn we mijn eigen route gaan volgen en niet die van Truus  zoals zij hem automatisch doet via de snelwegen nu gingen we dus via Capitol Reef dit is een park met fantastische vergezichten en dus veel mooie foto's gemaakt, en toen we weer uit het park waren op weg naar Brice kwamen we tijdens een van onze foto stops een paar stellen tegen op Harley's maar een daarvan was een triglide we raakten met deze mensen in gesprek en we kregen van hun een kaartje waarmee we zouden kunnen inloggen om gebruik te maken van hun huizen terwijl zij ook gewoon aanwezig zijn deze mensen wonen in Las Vegas dus als we even tijd hebben zoeken we ze even op.

Maar nu even verder over die Harley speciaal voor Hans want op deze manier hoef ik hem gewoon niet meer op de sidebar te zetten want deze blijft gewoon rechtop staan er zit zelfs gewoon een achteruit versnelling op zo kan ik toch nog een keer mee!!!

Toen we na een hele mooie route op de 12 East vlak voor Brice Canyon in ons hotel aan kwamen om 16.30uur besloten we eerst te gaan eten uiteraard na eerst een biertje te hebben genomen zodat we s'avonds om 19.00 uur in het park aankwamen, het was toen heerlijk koel en we hadden nog heel even een twijfel omdat we ook langs een Rodeo voorstelling reden maar goed ik kon Brice en zij nee we gaan de natuur in en dus naar het 1e scenic point het Amphitheater dit is echt zo verschrikkelijk mooi je kunt er echt naar blijven kijken, we konden daar ook naar beneden afdalen dit was een rondje van 2100mt. en dat hebben we gedaan schitterende foto's heeft dit ook weer op geleverd maar toen we weer omhoog moesten was het toch wel weer een hele klim maar wel goed voor de conditie.

Daarna zijn we nog naar een punt gegaan genaamd Inspiration point ook daar nog weer even een paar 100mt klimmen en toen stonden we zo goed als op het dak van de Canion zo'n 8500feet is ongeveer 2800mt hoogte prachtige vergezichten en de onder gaande zon onvergetelijk dit alles daarna nog even wat schrijfwerk doen en mooi effe een potje pesten en we hadden wederom een prachtig dag.

1. Frans en Marjo:
    21 juli 2014
    Wat een prachtige reis maken jullie. De foto`s zijn prachtig, hoe adembenemend moet dit in het echie wel zijn.
    Goed geregeld Sjon, het onderkomen in Las Vegas :)
    Lieve grt. Marjo