Op naar Zion National Park

20 juli 2014 - Hurricane, Utah, Verenigde Staten

Vandaag geen groot programma we gaan 1.5uur rijden en komen aan in Zion National Park daar moesten we eerst een hel tijd op scenic drive way rijden voordat we bij het visitor center aan kwamen daar hebben we de auto neer gezet en met de shuttle bus hebben we een tour over het park gemaakt op het eind bij de temple of Senawava hebben we nog een heel stuk gewandeld op naar het eind punt maar het was zo blafheet dat we halverwege hebben besloten terug te gaan, toen de shuttle bus weer in en halverwege eruit om een heerlijk ijsje te kopen toen maar terug naar de auto en daarna verder naar Hurricane en daar ons hotel opgezocht.

Wat mij rest van deze dag is dat wij een park hebben bezocht die welliswaar mooi was maar wat ons betreft de minste die we hebben gezien maar misschien zijn we ondertussen al heel erg verwend met alles wat we al hebben gezien.

Overigens Gido de Narionale parkenpas komt prima van pas het heeft ons al best wat opgeleverd dus nogmaals bedankt daarvoor, verder vanavond even lekker bij de Chinees gegeten het was een buffet en dus kon je raak eten en wat niet lekker was liet je staan maar het was al met al prima.

Straks nog mooi een potje pesten en morgen op naar Vegas.

1. Gerrit:
    21 juli 2014
    Zie dat jullie profielfoto gewijzigd is in een "selfie"?

Las Vegas moet je meemaken, je zal je verbazen wat je daar allemaal tegenkomt. Het is echt een gekkenhuis. Maar ook weer mooi als je dit achter je kan laten en de natuur weer in kan trekken. De rust op zoeken....

Wordt wel weer warmpjes daar zag ik, maar jullie zijn nu volgens mij aardig ingesteld op de temperatuur daar.
  2. Katinka:
    21 juli 2014
    Wat een geweldige foto's. Wat zullen jullie genieten daar.
    Net een flinke bui gehad hier, hopelijk koelt het wat af. Erg warm in huis. Veel plezier!
  3. Gido:
    21 juli 2014
    Dat is mooi Sjon:-) Verhalen en foto's zijn super! Geniet er nog even van!