Los Angeles

3 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Mooi een dagje zonder plannen we zijn rustig opgestaan om nog iets van het ontbijt mee te pikken en daarna even lekker gaan zwemmen in ons privé zwembad daarna even douchen en we gaan op zoek naar duck tape want Youri is uit zijn koffer gescheurd, we vinden dit bij Walmart en ook nog een paar sportieve schoenen voor Lennie en Sjon.

Onderweg waren we ook nog een Macy tegen gekomen en daar wilde Lennie graag nog even een kijkje nemen na toch nog een soort vestje in de uitverkoop voor Lennie te hebben gescoord en voor Youri 2 Levi spijkerbroeken zijn we voldaan op zoek gegaan naar Manhatten Beach want daar zit Theo altijd als hij voor zijn werk op Reis is en Theo we hebben het gevonden hoor ziet er goed uit man daar kun je je prima een paar uurtjes vermaken.

Na het eten moesten we naar de kamer om de koffers te pakken en om alvast te terugreis te bevestigen dat lukte niet ons ons hotel maar wel bij de buren dus we hebben onze boardingpassen daarna moesten we kaarten en drinken want we hebben nog een voorraadje en die nemen we niet mee de rest zal naar een lokale zwerver gaan dit is allemaal prima gelukt .

Weer goed geslapen en ontbeten voor wat het waard was de mail gedaan en mijn verhaal afgeschreven, krijgen we net een bericht van KLM dat onze vlucht is vertraagd met 35min. dus dat valt nog mee want we mogen tot 13.00uur op de kamer blijven en dan moeten we weg wezen, nog even douchen en tijd opvullen met een kaartje leggen en dan de auto inleveren en wachten op de terugvlucht.

1. Marga:
    3 augustus 2014
    JEETJE WAT IS HET SNEL GEGAAN ZEG 4 WEKEN MAAR AAN JULLIE VERHALEN TE LEZEN WAS HET ECHT EEN TOP VAKANTIE. EEN HELE GOEDE REIS EN WE SPREKEN JULLIE SNEL. ENNE BY THE WAY JILL BLIJFT BIJ ONS HOOR WIJ HEBBEN HAAR GEADOPTEERD ZE IS ZO LIEF PAST ECHT BIJ ONS HAHA
  2. Gerrit:
    4 augustus 2014
    Sjon, Lennie, Youri en Truus: welkom terug! Even de jetlag overbruggen, het "gewone" Nederlandse leven weer oppakken, en dan hoop ik dat ik dinsdag jullie thuis kan/mag kan treffen en Truus weer meeneem!