Raften in Moab en Arches National Park

18 juli 2014 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen nog mooi rustig aangedaan Lennie en Youri gingen fitnissen  en ik heb me eens verdiept in de kaart voor de dag van morgen daarna wilde ik proberen de route alvast bij Truus in te geven maar Truus weigerde en was niet meer in de brand te steken, ten einde raad gevraagd bij de receptie en die raadde mij de shop next door aan Radio Shack ik erop aan en hij begon gelijk op de computer te zoeken en de conclusie was dat er een totale reset moest komen waarbij eerst alle gegevens moesten worden opgeslagen, dus ik terug naar de het hotel voor het docking station want die had hij hierbij nodig toen ik weer terug kwam keek hij al blij hij had even verder gekeken in de computer en die vertelde dat je het apparaat ook kunt resetten door de aan en uit knop heel lang vast te houden dat lukte en Truus werkt weer als een zonnetje als je maar weet wat je doen moet hè Gerrit.

Daarna zijn we even naar Arches National Park gereden en hebben we daar wat foto shots gedaan omdat we nog maar heel weinig tijd hadden want om 16.00uur hadden we een afspraak om met een groep te gaan raften op de Colorado River we hadden een hele leuke gids Stephanie en we werden eerst 10 mile stroom opwaarts gebracht met een busje en daar werden de bootjes te water gelaten wij kwamen met een Frans gezin in totaal 6 stuks in de raft en wij drieën en wij moesten 7 mile stroom afwaarts raften  en Stephanie deed al het werk wij werden alleen af en toe nat en konden op rustige plekken even lekker in de rivier zwemmen om af te koelen.

Al met al weer een prima dagje gehad het eten was vandaag niet heel goed die geven we een 6 maar het ijsje bij de Mac was weer prima, tot morgen

1. Tineke:
    19 juli 2014
    Wat lijkt het mij heerlijk om zo rond te reizen!! Liefs
  2. Katinka:
    19 juli 2014
    Leuk hè dat raften. Maar jullie doen natuurlijk allemaal leuke dingen. Het is hier onhollands warm, maar we klagen niet. Hopelijk blijft dit lekker zo in de vakantie.
    Veel plezier maar weer! Groetjes Katinka
  3. Nannie:
    20 juli 2014
    Wat een mooie verhalen, iets anders dan de Ardeche, dat was natuurlijk ook een topper. Geniet ervan.

Groeten Nannie