Naar Santa Barbara

31 juli 2014 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Toch weer een pittig ritje vandaag ruim 4 uur rijden over de snelweg 101 normaal zou je de kustweg nemen de 1 dit is de eerste snelweg die de Amerikanen maakten om direct van L.A. naar San Francisco te gaan, maar wij zijn vanmorgen eerst nog even naar de Old Monterey Fischerman's Warf gegaan en dat zag er zo gezellig uit dus lekker zee leeuwen kijken en door de diverse winkeltjes sneupen.

Dit leverde ons alle 3 een trui c.q. vest op en weer diverse foto's al met al was het pas 12 uur dat we daar vandaan gingen en dus zijn we niet via de 1 gereden want dat zou teveel tijd nemen we moesten nl. ook nog even lunchen onderweg, ik reed de 101 voor het eerst maar ik moet zeggen dat ook dat een leuke route is lekker door de landbouw gebieden heel veel aardbeien maar er leek ook wel dat er bloemkool werd verbouwd en verder mooie stukjes tussen de bergen door.

Uiteindelijk kwamen we rond 17.30uur Santa Barbara binnen en toen bleek dit hotel een dependance van het beroemde Hyatt te zijn en daar moesten we ook inchecken, we mochten van alle geneugten gebruik maken van het Hyatt maar we waren er mee aan dus effe lekker liggen op een keurige kamer met prima bedden toen even een Mac toe en toen kregen we een berichtje van de Hogs dat ze vandaag al de motoren moesten inleveren en morgen vliegen ze alweer naar huis jammer anders hadden we morgenavond nog mooi effe een biertje met elkaar kunnen drinken

Maar goed mannen aan alles komt een eind goede reis terug en we spreken elkaar weer snel alhoewel ik begreep dat Hog Hans zo naar de klote is dat hij eerst snel met de camper naar Frankrijk moet om uit te rusten nou Hans het zij je gegund.

1. Gerrit:
    1 augustus 2014
    Sjon, dat wordt een avondje (als ik Truus kom ophalen!) bijpraten over al jullie belevenissen... Inmiddels zijn wij bij Spirit alweer begonnen hoor!

2. Hog Hans:
    3 augustus 2014
    Ja Luitjes. De Hogs zijn ook weer thuis. Geniet nog even van de laatste dagen LA. Groeten uit rustoort Frankrijk.