Terugreis naar Hoogkarspel

5 augustus 2014 - Hoogkarspel, Nederland

Ja en dan is het toch weer zo ver we worden wakker om de koffers reis klaar te maken  en de auto weer in te gaan leveren, we mochten wat langer op de kamer verblijven want de geplande vertrektijd van 17.15 uur was 35 vertraagd keurig hoor dat je dit direct van de KLM door krijgt kun je toch mooi wat rustiger aan gaan doen.

Om 13.00uur leveren we de kamersleutels in en gaan bij de starbuck's nog een bakkie halen na zeer rustig aan gedaan te hebben rijden we richting Alamo om de auto af te leveren, we hadden nog een tasje met wat leftover goodies die hadden we aan een zwerver willen geven maar net op dat stuk waar we zaten maar 15min. van de Airport af geen zwerver te bekennen dus even aftanken en bij Alamo de auto inleveren de man loopt een rondje om de auto en neemt de km. stand op en scant de auto op de streepjescode en je mag je spullen eruit halen en wordt met de shuttle naar de vertrekhal gebracht, deze heer bij Alamo vertel ik dat ik nog wat goodies over heb en vraag of hij er nog iets mee kan en hij is helemaal blij you make my day sir dus zijn wij weer tevreden dat we iemand blij hebben gemaakt en hebben wij er precies 4388mijl opzitten dit komt dus neer op 7062km en de auto de minivan Mazda CX5 heeft deze km probleemloos gereden.

Op het vliegveld en zeker in LA is het wederom de gebruikelijke wachtrijen maar we komen er zonder problemen door heen om 17.00uur moesten we boarden en dat gaat daar redelijk primitief je wordt per aantal rijen in het vliegtuig opgehaald met de bus en naar het vliegtuig gebracht deze staat dus niet aan de gate, wij waren de laatste groep en zaten dus pas tegen 18.00uur voordat we uiteindelijk vlogen was het bijna 18.30uur  nog even een paar laatste foto's van het opstijgen en gaan voor de komende 10.20uur in de gebruikelijke ruststand.

We konden alle 3 niet de slaap te pakken krijgen in het vliegtuig en we landen plaatselijke tijd om 13.45uur na prima vlucht, dan met de trein naar huis waar we ook nog een overstap moeten maken in Hoorn Kersenbogaard kwamen we uiteindelijk in Hoogkarspel aan om 17.00 uur stapten we gewapend met een bloemkool en een zak aardappelen het huis binnen moe en voldaan en met een zeer zeer geslaagde vakantie in de pocket en een schat aan ervaring voor m.n. Youri die ook echt een prima reiscompagnon was, dit was ons reisverslag van 4 weken Amerika 2014.

1. Tineke:
    5 augustus 2014
    Geweldige ervaring voor jullie. En Sjon bedankt voor de mooie rreisverslagen!!!! Ik kom gauw langs
  2. Nannie:
    5 augustus 2014
    We hebben genoten van jullie verhalen en fijn dat jullie weer thuis zijn
  3. Meindert en Mia:
    5 augustus 2014
    Welkom thuis! Nu eerst uitrusten van de reis en vervolgens nog lang na genieten.
  4. Marga:
    5 augustus 2014
    prachtige verhalen zo leuk om dat te lezen. nu weer back in town en begint het gewone leventje weer maar wel met een geweldige herinnering van jullie geweldige reis
  5. Frans en Marjo:
    5 augustus 2014
    We hebben mooi genoten van jullie uitgebreid verslag. We komen gauw langs om verder te kletsen.
  6. Brenda Hof:
    7 augustus 2014
    Al met al een prachtige vakantie. Mooie verhalen en foto's. Een hele ervaring weer!
  7. Ruud:
    14 augustus 2014
    Ben blij dat jullie genoten hebben van deze bijzondere vakantie die je niet zal vergeten met al die mooie herineringen.
    Blij dat jullie weer heelhuids terug zijn en bedankt voor het leuke/mooie reisverslag. Groetjes en ik ga je gauw spreken!!!