Van San Francisco naar Monterey

30 juli 2014 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vandaag hebben we maar een paar uur te rijden we gaan nl.langs de kust van de Pacific Ocean terug richting L.A. maar wel via een paar stops en de eerste is Monterey, daar slapen we in Rodeway Inn een eenvoudig motelletje maar schoon en prima voor een nachtje.

We waren er dan ook al om 13.00uur maar we konden de spullen al op de kamer installeren en toen had ik ook even tijd om de foto's te ordenen en op de reislogger te plaatsen, deze foto,'s plaatsen we op de tablet en delen deze per week in zodat we ongeveer zo'n 500 foto's per week hebben maar op deze manier is het makkelijker te organiseren.

Toen dat eenmaal geregeld was zijn we even lekker naar het strand gegaan het was niet te warm en we hadden een prima plekkie om onze auto te parkeren en het water was behoorlijk wild en zo koud als mijn pinkje dus we hebben lekker even gedoezeld en voordat we het strand opkwamen sprak iemand ons aan met de gebruikelijke tekst hi man how are you today en zo kwamen we aan de praat hij woonde zelf in Santa Cruz hij zei dat dit ongeveer 20 mijl rijden was en dat je de walvissen kon zien zwemmen ongeveer halverwege daar zat nl. veel plankton en dat eten ze, na het strand wij erheen maar ten 1e was Santa Cruz nog 40mijl verder en hebben wij na 10 mijl nog eens gevraagd waar die walvissen waren maar daar konden ze ons niets over vertellen dus zonder resultaat weer terug lekker ventje dus maar hij had ze wel gezien en op de foto gezet dus dat weer wel maar goed shit happens.

Nu gaan we nog even lekker eten bij de Chinees hier om de hoek en dan valt de avond al weer snel in het is hier vanwege de oceaan ook een stuk kouder vanavond was het maar 18 graden en vanmiddag een graag of 24.

1. Katinka:
    31 juli 2014
    Mooie foto's, alleen jammer van de walvissen. Maar de zeehonden waren ook erg leuk! Nog even genieten verder!
  2. Hog Hans:
    3 augustus 2014
    Jammer van die walvissen. Maar ik denk ook dat die Amerikanen wel eens overdrijven.