Surfers on the beach

8 juli 2014 - San Diego Country Estates, California, Verenigde Staten

Hallo, gister onze eerste normale dag redelijk goed geslapen en er weer op tijd uit we kregen een tip om een bij het strand te kijken en het was een geweldig stukje vakantie omgeving.

veel surfers en een hele lange pier in het water gemaakt waar diverse winkeltjes en restaurantjes waren , mooie golven dus eigenlijk het ultieme vakantiegevoel opgesnoven.

daarna even inslaan bij de Walmart en ontbijten bij de Subway daarna gelijk door naar San Diego we konden gelijk op onze kamer eenvoudig maar prima lekker gezwommen en toen de stad in naar het Amerikaans vliegdekschip de USS Midway die heeft dus nog gevochten in de Golf oorlog met operatie Dessert Storm in Irak,Iran etc. In 1991 wat een enorm schip is dit er zijn wel zo'n 160 vliegtuigen aan boord met complete hangaars en alle werkplaatsen die nodig zijn om alles goed te laten verlopen.

we hebben een hele audiotour gedaan en dit was echt zeer indrukwekkend ik mocht voor half geld en nee niet vanwege mijn leeftijd maar vanwege mijn militaire achtergrond dus als veteraan.

daarna zijn we nog even naar het gaslamp district geweest en hebben we even lekker pizza gegeten en een biertje gedronken dan komt toch de jetlag weer naar boven en vielen we alle 3 rond 21.30uur vermoeid en voldaan in slaap.

1. Tineke:
    8 juli 2014
    Heerlijke sightseeing gehad Sjon, Lennie en Youri. ERg indrukwekkend!!!! Begint goed en hou ons maar steeds op dr hoogte. T is net alsof je in n film stapt als ik jullie verhalen les. Xxx
  2. Truus:
    8 juli 2014
    als ik dit lees genieten jullie volop en dit is pas dag 3 leuk we reizen een beetje gratis mee tot de volgende keer Truus en Hans
  3. Sjon Bakker:
    8 juli 2014
    Hoi Hans en Truus en Tineke we genieten volop vandaag een dagje naar Seeworld later meer
  4. Gerrit:
    8 juli 2014
    Jij in de USA toen ik oud papier aan het ophalen was.... Wat een contrast! Heb vandaag trouwens je Santana pas meegenomen, Sjon. Gooi 'm wel bij je in de bus. Maar nogmaals: Truus helpt jullie goed op weg?
  5. Marga:
    8 juli 2014
    heerlijk om zo jullie verhalen te lezen. Gaat erg goed met Jill ze is erg lief. dus daar hoeven jullie zich geen zorgen om te maken. liefs van ons en veel plezier
  6. Katinka:
    Hallo luitjes.
    Klinkt erg leuk allemaal.
    Seaworld vonden wij ook super! Zijn jullie daar nu al geweest?
    Heel veel plezier verder.
    Jullie missen hier trouwens niets, de hele dag regen, regen en nog meer regen.
  7. Ruud:
    8 juli 2014
    Geniet ervan luitjes, San Diego is een geweldige stad, heel gezellig en Sea world is een beleving!!
    Maak er wat moois van en een hele fijne vakantie toegewenst.