Drama dag

9 juli 2014 - San Diego Country Estates, California, Verenigde Staten

Tja mooi klote zeg waren we vanmorgen eerst nog op de USS Midway en kwamen we daar ook de eerste oranje shirts tegen , ik heb er een paar aangesproken maar niet een echte Nederlander.

Toen snel terug naar het hotel en daar de wedstrijd bekeken met uiteindelijk een zeer jammerlijke uitslag maar goed ook dat hoort er soms bij alhoewel ik wel de pest er over in had.

Even van de schrik bekomen en toen zijn we nog even naar een soort schiereiland gereden die bereikbaar was via een hele hoge brug de coronado bay bridge, Coronado was ook de naam van de plaats en we hebben mooi even rond gekeken leuke stranden en ook een navi basis met hele grote schepen en vliegtuigen.

We hebben even lekker Grieks gegeten en mooi rond gewandeld leuk om te bezoeken  nu zijn we bezig de boel weer bij elkaar te zoeken want we hebben morgen een flink stukkie te rijden naar Tucson, dus tot horens.

1. Hog Hans:
    10 juli 2014
    Gelukkig Sjon Nederland ligt er uit. Hoef je je daar niet meer druk om te maken. Ze zijn toch maar mooi in de halve finale gekomen. Wie had dat vooraf gedacht. Geniet nou maar van de reis. Als ik een fotootje moet sturen van de grasmat van Spirit moet je het zeggen hoor. Ha ha ha :-) Have fun in Arizona.
  2. Gerrit:
    10 juli 2014
    Sjon, op de avond van de overdracht van Truus heb ik je laten weten minimaal een keer naar Texas Roadhouse te gaan. Ik heb voor je gezocht: in Tucson hebben ze 2 vestigingen. Dus mijn advies om er in ieder geval 1 te bezoeken. Gewoon Truus laten zoeken op "Texas Roadhouse" als je daar bent. Of even de adressen via hun site ophalen (locations): http://www.texasroadhouse.com.
  3. Katinka:
    10 juli 2014
    Ja, dat was wel even balen gisteravond na de wedstrijd.
    Het had zo leuk kunnen zijn........
    Maar helaas, alle slingers en vlaggen worden weer opgeruimd dit weekend.
    Maar jullie hebben evengoed heel veel lol toch?